Innovatie, innovatie, innovatie. Steeds meer technologie. Online zaken doen en communiceren, 24/7. De focus is de afgelopen jaren erg komen te liggen op technologie, ogenschijnlijk ten koste van de mens. Maar wat als technologie straks een algemeen goed is geworden, wat onderscheidt succesvolle organisaties dán nog van minder succesvolle? Medewerkers en persoonlijk contact verdienen de focus.

Je leert wat jouw medewerkers onderscheidt van medewerkers van de concurrent, en hoe je dit verschil verder kan vergroten. Tijdens deze workshop leggen we de “Gold Standard” van jouw organisatie, geïnspireerd door hoe medewerkers van het vijfsterren Ritz Carlton-hotel zich onderscheiden en daardoor tot wel 300% loyalere klanten hebben dan de concurrent.

Kernvragen

  1. Wat is het geheim van de meest klantvriendelijke organisaties ter wereld?
  2. Hoe kunnen medewerkers het unieke verschil maken ten opzichte van concurrenten?
  3. Hoe maak je je organisatie toekomstbestendig? (gebaseerd op de Gold Standard van het Ritz-Carlton)

Deze workshop wordt gegeven door een van onze HR-specialisten. Neem hieronder contact met ons op voor een vrijblijvende offerte, of kijk hier voor meer informatie.

Je naam (verplicht)

Je e-mailadres (verplicht)

Je telefoonnummer

Onderwerp

Je bericht