• XS4ALL lijkt het écht niet te snappen

    Het spijt me oprecht, maar het lukt me niet om positieve klantervaringen te krijgen met XS4ALL – en dat terwijl mijn bedrijf een redelijk grote afnemer is van haar producten en diensten. Binnen een jaar tijd zullen wereldwijd de IPv4-adressen uitgeput raken, en daarom is het van groot belang dat providers vroegtijdig klaar zijn om…

  • Gelukkig nieuwjaar!

    Ik wil alle bezoekers van mijn website, en in het bijzonder mijn vrienden, familie en collega’s, een fantastisch nieuwjaar toewensen vanuit Tallinn, waar het een uurtje later is dan in Nederland. Dat 2009 het jaar mag worden waarin veel wensen en dromen waarheid worden. Danny PS. Nee – ik ben in z’n geheel niet in…

  • Guerrillamarketing van HBO

    Vorige week bracht ik een voorbeeld van een guerrillacampagne, namelijk die van Axe. Zij plakten stickers met rennende vrouwenpoppetjes achter nooduitgangborden om te benadrukken dat je wel heel hard weg moet rennen als jongen zijnde als je een Axe-deodorant gebruikt, want oh wat word je daar sexy van. Maar wat nou als je de nieuwe…

  • FD column: Nederlandse banken scoren slecht

    Het is best een bijzondere tijd om te leven, zei ik afgelopen weekend tegen een vriend van me. De afgelopen en komende jaren zijn erg spannend en staan in het teken van grote veranderingen, zowel op economisch, politiek als technologisch vlak. Maar waarom werkt internetbankieren niet gewoon? Bijna alle grote banken in Nederland zijn klant…

  • Een kleine bank maakt verschil. Of toch niet?

    Al jarenlang verbaas ik me over het niet-functioneren van Internetbankieren bij de grote banken in ons land. Maar bij kleinere banken lijkt dat probleem ook te spelen. Wie zorgt er in 2009 voor dat al deze banken voldoende capaciteit en een goedwerkend systeem voor Internetbankieren krijgen? Related posts: To IT or not to IT? Privacy…

  • Guerrillamarketing van Axe

    Axe is een deodorantmerk dat graag wil doen geloven dat als man met haar deodorant op, aantrekkelijker wordt voor vrouwen. Maar op welke manier maak je dat duidelijk? Op grote schaal heeft het marketingbureau van Axe stickers achter nooduitgangbordjes op drukbezochte locaties geplakt: Related posts: To IT or not to IT? Privacy paniek – Als…