• Met terugwerkende kracht

    Stel: je bent een klantgerichte organisatie en je overweegt een bepaalde dienst uit je dienstenpakket te halen. Er zijn veel klanten die daar, tegen betaling, gebruik van maken. Hoe pak je dat aan? XS4ALL kiest er voor om een dienst éérst te beëindigen en daarna pas de klant op de hoogte te stellen. Onderstaande brief…

  • Omdat het druk is lezen wij uw e-mail niet

    Probeer je eens voor te stellen hoe het is om een probleem te hebben met je internetverbinding, dit probleem braaf per e-mail (omdat de telefonische helpdesk zo goed als onbereikbaar is door drukte) te hebben aangemeld bij de helpdesk en vervolgens na drie weken onderstaand bericht te ontvangen: Beste, Tot onze spijt is het niet…

  • Mijn dilemma voor de FD Masterclass

    Related posts: De week van Danny Mekic' (Backstage, MBO Raad) Privacy paniek – Als de wiedeweerga je profiel van Facebook en WhatsApp verwijderen? Lezing: De Nieuwe Wereld vraagt om innovatieve ondernemers To IT or not to IT?

  • Op de radio bij BNR Carrière

    Is een reclamecampagne altijd het middel om een groeiende groep consumenten te trekken? Vandaag was ik te gast bij BNR Carrière (uitzending wordt herhaald a.s. zaterdag en zondag) omdat ik een van de drie deelnemers ben van een Masterclass die wordt gegeven door Michiel Muller, de oprichter van onder andere Route Mobiel en Tango. Tijdens…

  • Privacy Matters

    Related posts: Empeiria 2016: waardeloze organisatie en verwijderde Facebook-klachten

  • Open brief aan de Nederlandse Spoorwegen

    Ik geloof er niet meer in. Ik kan niet meer geloven dat de overheid ècht wil dat er een einde komt aan het fileprobleem en dat Nederlanders meer en vaker gebruik gaan maken van het openbaar vervoer. Het is al lang niet toegestaan om je fiets mee te nemen tijdens de spits waardoor grote groepen…