Guerrillamarketing van Nokia

Op festivals kan het behoorlijk lawaaierig zijn. Nokia introduceerde daarom in 2006 de Silence Booth, waar je rustig kunt telefoneren (terwijl je door duizenden mensen wordt bekeken en reclame maakt voor Nokia, dat als merk van nature al iets met muziek heeft). Mooi stukje guerrillamarketing:

nokia-silence-booth

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Danny Mekić.

Welkom op de persoonlijke website van technologie- en innovatie-expert Danny Mekić (38). Danny helpt toonaangevende organisaties zichzelf opnieuw uit te vinden.

Dat doet hij door organisaties te helpen een visie op de wereld van morgen te ontwerpen, effectieve innovatiestrategieën te implementeren en met succes technologie te gebruiken om vernieuwende producten, diensten, klantervaringen en manieren van werken te ontwikkelen.

Spreker

Hij is daarnaast een van de meestgevraagde sprekers van Europa over innovatie, technologie en klantgericht ondernemerschap. Danny richtte op 15-jarige leeftijd zijn eerste bedrijf op. Hij is uitgeroepen tot meest succesvolle jonge ondernemer van Nederland.

Contactinformatie voor journalisten en opdrachtgevers

E-mail: [email protected]
Telefoon: 020-20 50 555


Volg Danny op “sociale” media


Laatste posts