• Lezing: Innoveren is de norm, maar zonder normen geen innovatie

    Lezing: Innoveren is de norm, maar zonder normen geen innovatie

    Op vrijdag 14 oktober gaf Danny een lezing in het Kyocera stadion, beter bekend als het ADO stadion in Den Haag. Danny sprak hier op een symposium ter gelegenheid van Wereld Normalisatiedag en het 100-jarig bestaan van de NEN, het Nederlands Normalisatie-Instituut. Het thema van Danny’s lezing was ‘Innoveren is de norm, maar zonder normen…

  • Lezing: Robots in het onderwijs?

    Lezing: Robots in het onderwijs?

    Op donderdag 6 oktober gaf Danny in Museum Aviodrome in Lelystad een lezing voor docenten met een affiniteit voor ICT, in een oude hangar op een evenement georganiseerd door It’s Learning. Het thema van zijn lezing was ‘Robots voor de klas?’. Hij vertelde hoe technologie toegepast kan worden in het onderwijs en hoe daarmee gevarieerd kan…

  • De toekomst van verzekeringen, verzekeraars en verzekeringsadviseurs

    De toekomst van verzekeringen, verzekeraars en verzekeringsadviseurs

    Op 29 september werd Danny geïnterviewd door Wie is de Mol?-presentator Art Rooijakkers in ’t Spant in Bussum tijdens een evenement voor verzekeringsadviseurs georganiseerd door Goudse Verzekeringen. Art stelde, samen met het publiek, vragen aan Danny tijdens een College Tour over onder andere zijn jeugd, innovatie, privacy, Big Data, de toekomst van verzekeringen, verzekeraars en de rol…

  • Dagvoorzitter Symposium na de Troonrede

    Dagvoorzitter Symposium na de Troonrede

    Op 20 september, de derde dinsdag in september, was Danny voor het derde jaar op rij dagvoorzitter op het op de Universiteit van Tilburg georganiseerde “Symposium Na de Troonrede”, dat dit jaar een grotere opkomst kende dan ooit tevoren. Tijdens het symposium, dat voor de 33e keer georganiseerd werd, sprak Danny onder andere met Hans…

  • Empeiria 2016: waardeloze organisatie en verwijderde Facebook-klachten

    Empeiria 2016: waardeloze organisatie en verwijderde Facebook-klachten

    Ik ben niet gauw pissig, maar het is de organisatie van Empeiria 2016 gelukt om het bloed onder mijn nagels vandaan te houden. Wat een bijzondere avond had moeten worden met mijn ouders en zusje (en voor het muzikale gedeelte is dat ook absoluut gelukt), is het de organisatie van dit dure evenement (kaarten van…

  • Ritz Carlton en Marriott: vijf- of tweesterren-klantcontact in een digitaal tijdperk?

    Ritz Carlton en Marriott: vijf- of tweesterren-klantcontact in een digitaal tijdperk?

    Het lukt hotelketen Ritz Carlton, het vijfsterrenmerk van het Marriott, iedere keer weer om gasten te verblijden en verrassen. Dat doen ze zelfs zo goed, dat hun gasten veel vaker weer terugkeren naar een Ritz Carltonhotel dan dat gasten doen bij andere vijfsterren-concurrenten. Maar hoe doen ze het digitaal? Niet al te best. Het is…