-
·
Bellen met een 0900-nummer? Nooit zomaar doen
Voordat je het weet betaal je €0,90 per minuut, terwijl je ook gratis had kunnen bellen. Even snel Googlen op de instantie die je wilt bellen, om vervolgens het eerste 0900-nummer te kiezen dat in de zoekresultaten verschijnt. Je bent niet de enige die op deze manier contact zoekt met bedrijven en je merkt pas…
-
·
Lezing: zonder standaarden geen Smart City, Smart Home of Innovaties
Op het Challenge Event van het Nederlands Normalisatie Instituut (NEN) op 6 september, stelde algemeen directeur Piet-Hein Daverveldt dat met normalisatie beter aan de klantbehoefte van de samenleving kan worden voldaan. In Nederland ontwikkelt en beheert het NEN zowel de internationale, Europese als Nederlandse normen. Dit jaar viert de organisatie haar 100-jarig bestaan, en stelt…
-
·
Klantloyaliteit verdwijnt; hoe behoud je je klant? 5 tips.
Een van de belangrijkste veranderingen in de hedendaagse markteconomie is dat klantloyaliteit sterk is afgenomen. Dit constateert ondernemer en innovatie-expert Danny Mekic’, gastdocent in de Nyenrode Masterclass Business Development: “Vroeger was loyaliteit een excuus om niet elke keer op zoek te hoeven gaan naar de beste aanbieder met de laagste prijs. Dat zou heel tijdrovend zijn. Vandaag…