-
·
Lezing: zonder standaarden geen Smart City, Smart Home of Innovaties
Op het Challenge Event van het Nederlands Normalisatie Instituut (NEN) op 6 september, stelde algemeen directeur Piet-Hein Daverveldt dat met normalisatie beter aan de klantbehoefte van de samenleving kan worden voldaan. In Nederland ontwikkelt en beheert het NEN zowel de internationale, Europese als Nederlandse normen. Dit jaar viert de organisatie haar 100-jarig bestaan, en stelt…
-
·
Klantloyaliteit verdwijnt; hoe behoud je je klant? 5 tips.
Een van de belangrijkste veranderingen in de hedendaagse markteconomie is dat klantloyaliteit sterk is afgenomen. Dit constateert ondernemer en innovatie-expert Danny Mekic’, gastdocent in de Nyenrode Masterclass Business Development: “Vroeger was loyaliteit een excuus om niet elke keer op zoek te hoeven gaan naar de beste aanbieder met de laagste prijs. Dat zou heel tijdrovend zijn. Vandaag…
-
·
Nationale cyberschuilplaats houdt DDoS-aanvallen buiten de deur
De recente DDoS-aanvallen op banken, KLM en DigiD – met grote financiële schade tot gevolg – laten zien hoe afhankelijk onze samenleving is geworden van het internet. En hoe kwetsbaar vitale websites en diensten zijn voor dit soort aanvallen, die technisch gezien door nagenoeg iedereen met een internetverbinding georganiseerd kunnen worden. Maar de politie bevoegdheid…