-
·
Lieve Tim
-sarcasme-alert- Lieve Tim, Wat doe je nou? Al die artiesten, en creativiteit, oh. Weet je wat zij willen zijn? Ooh-ooh. Die maatschappij, vullen met liefde, met creativiteit. Maar waarom, waarom? Stichting Brein, ooh, wat doen jullie met creativiteit? Free Record Shop en Fame, ze verdwijnen uit de straten en wij moeten het doen met iTunes,…
-
·
"Touroperators gaan online met flexprijzen"
Gisteren berichtte Emerce dat touroperators de papieren prijsbijlage van reisgidsen gaan vervangen door een online systeem van flexprijzen, waardoor van dag tot dag gekeken kan worden naar vraag en aanbod, en zo een voor de touroperator meest gunstige prijs aangeboden kan worden aan de klant. Het belang voor de klant lijkt onduidelijk, want de prijzen…
-
·
Controversiële films publiceren via Youtube: notice- and takedownprocedure
Ik volg de media nauwlettend op het gebied van sociaal-technologische dan wel maatschappelijk-technologische ontwikkelingen. Het is ab-so-luut 2008 om je eigen film te maken en vervolgens te publiceren op Youtube. Bij een controversiële film zitten hier echter wel haken en ogen aan… Over de precieze uitwerking van heet notice- and takedownprocedure is Youtube niet erg…
-
·
Schaapje mag weer op het net-scape.
Het is alweer vier jaar geleden dat het Netschaap voor het laatst in het nieuws kwam. Netschaap is een lief, klein schattig schaapje dat avonturen beleeft (of eigenlijk: beleefde) op het internet. Via de website www.netschaap.nl kon je die belevenissen volgen. Omdat Amerikanen natuurlijk allemaal weten hoe ze “Netschaap” uit moeten spreken, weten ze ook…