-
·
Lezing: Banken, jongeren(marketing) en plezier maken
Banken hebben een flinke kluif aan de groep jongeren tussen de 15-30 jaar. Hoe zorgen ze dat ze relevant blijven voor deze groep en wat moeten banken daarvoor ondernemen? De wereldbevolking is in 150 jaar tijd gegroeid van één naar zeven miljard mensen en er leven meer generaties naast elkaar dan ooit tevoren. Als we…
-
·
De bank van morgen: maatwerk, relevantie en verbinding met een positief-verrassende beleving
26 is hij. Felgroene sneakers, warrig kapsel, ironische blik. Tot zover weinig bijzonderheden. Maar terwijl het gros van zijn leeftijdsgenoten een baan zoekt, staat hij tot september 2014 volgeboekt met internationale consultancyopdrachten, lezingen, workshops, radio- en televisieoptredens: internetgoeroe, ondernemer, schrijver en adviseur Danny Mekic. Nadat hij op zijn 15e een internetbedrijf begon, ging het snel…
-
·
De bank van morgen: maatwerk, relevantie en verbinding met een positief-verrassende beleving
26 is hij. Felgroene sneakers, warrig kapsel, ironische blik. Tot zover weinig bijzonderheden. Maar terwijl het gros van zijn leeftijdsgenoten een baan zoekt, staat hij tot september 2014 volgeboekt met internationale consultancyopdrachten, lezingen, workshops, radio- en televisieoptredens: internetgoeroe, ondernemer, schrijver en adviseur Danny Mekic. Nadat hij op zijn 15e een internetbedrijf begon, ging het snel…