Tag: verrassen

  • Lezing: Banken, jongeren(marketing) en plezier maken

    Lezing: Banken, jongeren(marketing) en plezier maken

    Banken hebben een flinke kluif aan de groep jongeren tussen de 15-30 jaar. Hoe zorgen ze dat ze relevant blijven voor deze groep en wat moeten banken daarvoor ondernemen? De wereldbevolking is in 150 jaar tijd gegroeid van één naar zeven miljard mensen en er leven meer generaties naast elkaar dan ooit tevoren. Als we…

  • Ritz Carlton en Marriott: vijf- of tweesterren-klantcontact in een digitaal tijdperk?

    Ritz Carlton en Marriott: vijf- of tweesterren-klantcontact in een digitaal tijdperk?

    Het lukt hotelketen Ritz Carlton, het vijfsterrenmerk van het Marriott, iedere keer weer om gasten te verblijden en verrassen. Dat doen ze zelfs zo goed, dat hun gasten veel vaker weer terugkeren naar een Ritz Carltonhotel dan dat gasten doen bij andere vijfsterren-concurrenten. Maar hoe doen ze het digitaal? Niet al te best. Het is…

  • De bank van morgen: maatwerk, relevantie en verbinding met een positief-verrassende beleving

    De bank van morgen: maatwerk, relevantie en verbinding met een positief-verrassende beleving

    26 is hij. Felgroene sneakers, warrig kapsel, ironische blik. Tot zover weinig bijzonderheden. Maar terwijl het gros van zijn leeftijdsgenoten een baan zoekt, staat hij tot september 2014 volgeboekt met internationale consultancyopdrachten, lezingen, workshops, radio- en televisieoptredens: internetgoeroe, ondernemer, schrijver en adviseur Danny Mekic. Nadat hij op zijn 15e een internetbedrijf begon, ging het snel…

  • De bank van morgen: maatwerk, relevantie en verbinding met een positief-verrassende beleving

    De bank van morgen: maatwerk, relevantie en verbinding met een positief-verrassende beleving

    26 is hij. Felgroene sneakers, warrig kapsel, ironische blik. Tot zover weinig bijzonderheden. Maar terwijl het gros van zijn leeftijdsgenoten een baan zoekt, staat hij tot september 2014 volgeboekt met internationale consultancyopdrachten, lezingen, workshops, radio- en televisieoptredens: internetgoeroe, ondernemer, schrijver en adviseur Danny Mekic. Nadat hij op zijn 15e een internetbedrijf begon, ging het snel…