Geachte producenten van Cup-a-soup,
Wat een heerlijke soepen maakt u al jarenlang! Vooral Asperge, Paddenstoelenbouillon en Pommodori Tomaat zijn mijn favorieten. Voor op het werk is Cup-a-soup een ideaal tussendoortje. De soepen bevatten weinig calorieën maar geven toch nét even dat idee weer wat vulling te hebben, genoeg om lekker door te gaan met werken. Het is dan ook een goede marketingstrategie van u geweest Cup-a-soup als kantoorproduct in het zakelijk verkeer te brengen. Met betrekking daarop heb ik echter wel een vraag.
Hetgeen mij namelijk al verbaast vanaf de lancering van de slogan Vier uur Cup-a-soup, is de keuze voor het specifieke tijdstip vier uur. Vier uur is meer een tijd waarbij je denkt aan de oude slogan snoep gezond, eet een appel. Is voor een zout tussendoortje als een Cup-a-soup kwart voor vijf niet veel beter? Voor de vijf in de klok zit is immers niet geoorloofd te borrelen, en dat is waar het hartige karakter van de Cup-a-soup’en aan doet denken.
Natuurlijk begrijp ik dat de poëzie één van uw argumenten heeft moeten zijn. Vier uur is een kort en krachtig tijdstip. Maar dat kan niet uw enige reden zijn, u moet ongetwijfeld hebben nagedacht over het meest optimale tijdstip voor een werknemer een zout tussendoortje te nuttigen. Ik vraag u dan ook mij uitsluitsel te geven over uw argumenten omtrent het gekozen tijdstip in uw slogan Vier uur Cup-a-soup. Ondertussen gaan wij hier in Amsterdam vrolijk door met kwart-voor-vijf, straks naar huis, maar eerst nog een Cup-a-soup.
Met vriendelijke groet,
Danny Mekić
Domeinbalie.nl
Open brief aan de directie van Cup-a-soup
·
Danny Mekić.

Welkom op de persoonlijke website van technologie- en innovatie-expert Danny Mekić (38). Danny helpt toonaangevende organisaties zichzelf opnieuw uit te vinden.
Dat doet hij door organisaties te helpen een visie op de wereld van morgen te ontwerpen, effectieve innovatiestrategieën te implementeren en met succes technologie te gebruiken om vernieuwende producten, diensten, klantervaringen en manieren van werken te ontwikkelen.
Spreker
Hij is daarnaast een van de meestgevraagde sprekers van Europa over innovatie, technologie en klantgericht ondernemerschap. Danny richtte op 15-jarige leeftijd zijn eerste bedrijf op. Hij is uitgeroepen tot meest succesvolle jonge ondernemer van Nederland.
Contactinformatie voor journalisten en opdrachtgevers
E-mail: [email protected]
Telefoon: 020-20 50 555
Volg Danny op “sociale” media
Laatste posts
- Contact gezocht investeerders HalloStroom Markt en Klant B.V. via Duurzaaminvesteren.nl
- Het Amsterdamse plan om e-bikes op afstand af te remmen zal niet gaan werken
- Schuldproblemen door ‘koop nu, betaal later’ los je niet op met privacyinbreuken
- Afschaffen luchtalarm is een kortzichtige vorm van zuinigheid die ons onnodig in gevaar brengt
- Vertrouwen herstellen? Eerst maar de systemen ontmantelen die wantrouwen creëren
Geef een reactie