Per ouderwetse postduif viel deze brief vorige week op mijn deurmat:
Dear D Mekic,
Hiermee komen wij terug op uw vraag van 12/06/09 betreffende ABN AMRO Credit Card.
Om u verder van dienst te kunnen zijn, hebben wij aanvullende informatie van u nodig. Wilt u daarom contact met ons opnemen? Ons telefoonnummer is 0900 – 80 16 (lokaal tarief), …
Hartelijk dank voor uw medewerking.
Met vriendelijke groet,
ABN AMRO Bank N.V.
Ondernemende klanten van de ABN Amro in Nederland weten het al langer: Creditcard Services maakt géén integraal onderdeel uit van de bank (het is ook het enige onderdeel van de bank waar ik niet volledig tevreden over ben), maar is -vermoed ik- van Mastercard zelf. En bij het uitwisselen van informatie en gegevens gaat, zo blijkt ook weer uit bovenstaande brief, iets mis, die naar mij verzonden is nadat ik per e-mail een vraag heb gesteld. Met de aanhef van de brief ook, trouwens. En waarom staat eigenlijk niet in deze brief welke aanvullende informatie ze graag van mij willen ontvangen? Met een speciale code waarmee ik online de aanvullende informatie kan verstrekken? Gevalletje ‘gemiste kans’ :-).
Wat wel leuk is: twee weken geleden sprak ik een van de voormalige internetmanagers van -destijds- de grootste Nederlandse bank, en samen keken we terug naar de afgelopen tien jaar waarin best veel geinnoveerd is op het gebied van online bankieren. Postbank die de TAN-codes lanceerde (met SMS-koppeling), andere banken met ‘e.dentifiers’. Die goeie ouwe tijd… En daarna bleef het plotseling stil…
…héél erg stil :-).
Geef een reactie