Jongeren bekijken bijna allemaal vlogs, maar waarom?

Een vlog, wat staat voor video weblog, is een vaak korte en snelgemonteerde video op internet. Vloggers, de makers van vlogs, zijn vaak hele jonge mensen. Ze geven je een kijkje in hun leven. Wat maken ze mee op school? Wat doen ze daarna? Wat zijn hun hobby’s?

Als we het hebben over vlogs, dan ligt het ‘Huh-Wat?-Gehalte’ heel hoog bij de gemiddelde 50 plusser. Ze hebben geen idee wat het is, of hebben er nog nooit naar gekeken. Maar hoe zit dat? Waarom kijken mensen van boven de 50 niet naar vlogs terwijl er ook omroepen zijn die alleen nog maar uitzenden via het web. Danny legde bij BNR Nieuwsradio uit hoe dat zit.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Danny Mekić.

Welkom op de persoonlijke website van technologie- en innovatie-expert Danny Mekić (38). Danny helpt toonaangevende organisaties zichzelf opnieuw uit te vinden.

Dat doet hij door organisaties te helpen een visie op de wereld van morgen te ontwerpen, effectieve innovatiestrategieën te implementeren en met succes technologie te gebruiken om vernieuwende producten, diensten, klantervaringen en manieren van werken te ontwikkelen.

Spreker

Hij is daarnaast een van de meestgevraagde sprekers van Europa over innovatie, technologie en klantgericht ondernemerschap. Danny richtte op 15-jarige leeftijd zijn eerste bedrijf op. Hij is uitgeroepen tot meest succesvolle jonge ondernemer van Nederland.

Contactinformatie voor journalisten en opdrachtgevers

E-mail: [email protected]
Telefoon: 020-20 50 555


Volg Danny op “sociale” media


Laatste posts