Categorie: Geen Categorie

  • Met terugwerkende kracht

    Stel: je bent een klantgerichte organisatie en je overweegt een bepaalde dienst uit je dienstenpakket te halen. Er zijn veel klanten die daar, tegen betaling, gebruik van maken. Hoe pak je dat aan? XS4ALL kiest er voor om een dienst éérst te beëindigen en daarna pas de klant op de hoogte te stellen. Onderstaande brief…

  • Omdat het druk is lezen wij uw e-mail niet

    Probeer je eens voor te stellen hoe het is om een probleem te hebben met je internetverbinding, dit probleem braaf per e-mail (omdat de telefonische helpdesk zo goed als onbereikbaar is door drukte) te hebben aangemeld bij de helpdesk en vervolgens na drie weken onderstaand bericht te ontvangen: Beste, Tot onze spijt is het niet…

  • Op de radio bij BNR Carrière

    Is een reclamecampagne altijd het middel om een groeiende groep consumenten te trekken? Vandaag was ik te gast bij BNR Carrière (uitzending wordt herhaald a.s. zaterdag en zondag) omdat ik een van de drie deelnemers ben van een Masterclass die wordt gegeven door Michiel Muller, de oprichter van onder andere Route Mobiel en Tango. Tijdens…

  • Open brief aan de Nederlandse Spoorwegen

    Ik geloof er niet meer in. Ik kan niet meer geloven dat de overheid ècht wil dat er een einde komt aan het fileprobleem en dat Nederlanders meer en vaker gebruik gaan maken van het openbaar vervoer. Het is al lang niet toegestaan om je fiets mee te nemen tijdens de spits waardoor grote groepen…

  • Open brief aan de directie van Cup-a-soup

    Geachte producenten van Cup-a-soup, Wat een heerlijke soepen maakt u al jarenlang! Vooral Asperge, Paddenstoelenbouillon en Pommodori Tomaat zijn mijn favorieten. Voor op het werk is Cup-a-soup een ideaal tussendoortje. De soepen bevatten weinig calorieën maar geven toch nét even dat idee weer wat vulling te hebben, genoeg om lekker door te gaan met werken.…

  • Sollicitant googelen is niets mis mee

    In de Univers van 30 oktober jl. (het universiteitsblad van de Universiteit van Tilburg) stelt UvT-hoogleraar Corien Prins een gedragscode voor. Daarin moet worden opgenomen dat aan sollicitanten eerst toestemming gevraagd moet worden voordat een HR-manager of recruiter mag zoeken naar informatie over de sollicitant op het wereldwijde, publiek toegankelijke internet. Ik vind dat googelen…