Terwijl steeds meer auto’s en andere voertuigen uitgerust worden met zelfrijdende technologie, zitten consumenten juist steeds meer zelf achter het stuur als het om de aanschaf van een auto gaat. Met een online offerte in de hand shopt hij bij dealers de beste prijs bij elkaar, met lagere marges tot gevolg maar ook minder kans om het aankoopproces van de consument te beïnvloeden door middel van bijvoorbeeld upselling.
De automotive-wereld wordt steeds transparanter. Dat geldt ook voor de zoektocht naar de beste garage voor je onderhoud, de beste deal voor winterbanden of het laten repareren van een sterretje maar ook de goedkoopste leasemaatschappij is snel gevonden. Hoe zorg je als automotive-bedrijf in die transparante wereld dat je positief opvalt en voor loyaliteit van je klanten?
Danny Mekić werkt al vele jaren voor de automotive-industrie. Zo werkte hij eerder aan de langetermijnstrategie van PON en hielp hij Louwman & Parqui. Tot zijn klantenbestand behoren ook diverse leasemaatschappijen.
Andere industrieën waarin Danny Mekić werkzaam is: