-
Lezing: Banken, jongeren(marketing) en plezier maken
Banken hebben een flinke kluif aan de groep jongeren tussen de 15-30 jaar. Hoe zorgen ze dat ze relevant blijven voor deze groep en wat moeten banken daarvoor ondernemen? De wereldbevolking is in 150 jaar tijd gegroeid van één naar zeven miljard mensen en er leven meer generaties naast elkaar dan ooit tevoren. Als we…
-
Lezing: Big Data helpt je de klant centraal te stellen
Er zijn drie scenario’s wanneer klanten een vraag hebben. 1: De klant weet wat hij nodig heeft. 2: De klant weet wat hij niet nodig heeft. 3: De klant weet niet wat hij nodig heeft. Dit laatste is waarschijnlijk het geval op de huidige markt van data-analyse oplossingen. Tussen ons huidige gebruik van beschikbare datatechnologie en de…
-
Ontwerpen van huizen en kantoren maar ook verkoop, verhuur en beheer: innovatie in vastgoed
“In de vastgoedwereld moet er gebouwd worden aan innovatie”, was de boodschap van Danny Mekić tijdens zijn lezing voor een grote Nederlandse partij in vastgoed, VB&T. Eerder was hij bij dezelfde organisatie te gast om met het topmanagement samen te werken aan innovatie in de vastgoedsector. Deze keer werd de lezing gegeven voor 200 medewerkers…
-
Wi-Fi en Bluetooth tracking? Nee
Stel je voor dat je ’s morgens naar je werk fietst en dat er iemand achter je aan rijdt die continu noteert welke afslag je neemt en bij welke winkels je wat langzamer fietst om even naar binnen te kijken. Je mag dat op z’n minst heel vreemd vinden. Als deze persoon vervolgens ook nog…